Zapier Abonnement

Wij helpen online ondernemers om hun processen te automatiseren zodat zij meer tijd over houden voor het bedienen van hun (potentiële) klanten.

Als je een bepaald proces wilt automatiseren, is het vaak nodig dat twee systemen met elkaar communiceren. In sommige gevallen zijn er ingebouwde integraties mogelijk (plugins of API's) maar in veel gevallen ook niet. Dan gebruiken wij Zapier.

Voorbeelden van automatiseringen via Zapier:

1. Een bestelling via WooCommerce/Shopify doorsturen naar boekhoudsysteem Moneybird en daar automatisch een factuur van aanmaken & versturen (mogelijk bij 1 product, termijn betalingen met automatisch versturen ook mogelijk).

2. Op het moment dat iemand gegevens achterlaat in een systeem (aankoop, aanvraag, inschrijving) deze gegevens doorsturen naar e-mail marketingsysteem zoals bijvoorbeeld Active Campaign en vanuit daar een e-mail sequence starten (volgens de AVG regels).

3. Klanten toegang geven tot online leeromgevingen en bijbehorende e-mail sequences

4. Wanneer er een verandering plaatsvindt in systeem X, dit doorsturen en laten aanpassen in systeem Y. (Voorbeeld: wanneer er een nieuwe factuur wordt aangemaakt, de gegevens van deze factuur doorsturen naar jouw persoonlijke dashboard waardoor je omzet up-to-date is.)

Zapier is een ingewikkeld systeem met heel veel mogelijkheden.

Veel van de systemen die gebruikt worden door onze klanten, kunnen worden gekoppeld in Zapier. Echter merken we ook dat Zapier een ingewikkeld systeem is als je er niet bekend mee bent, of niet graag met techniek bezig bent. Een foutje is makkelijk gemaakt. 

Daarom bieden wij Zapier abonnementen aan.

In plaats dat je een Zapier abonnement afsluit bij Zapier, brengen we jouw "Zaps" (automatiseringen) onder in ons account, in jouw eigen map. Alleen wij hebben toegang tot deze Zaps en kunnen direct aanpassingen voor je maken indien nodig.

De voordelen:​​

  • Wij beschikken over een uitgebreid Zapier pakket waarbij wij geen beperkingen hebben en we alle mogelijke automatiseringen kunnen maken. Neem je zelf een (gratis) abonnement, ben je beperkt in de automatiseringen en is de verwerkingstijd 15 minuten in plaats van instant.

  • Inclusief support. Wij zijn beschikbaar voor vragen, aanpassingen en trouble-shooting. Een van onze kernwaardes is flexibiliteit. Daarom reageren wij snel, in de meeste gevallen binnen dezelfde werkdag.

  • Geen creditcard nodig, we sturen je maandelijks een factuur en de betaling vind plaats via automatische incasso. Lekker geautomatiseerd, heb je geen werk meer aan!

  • Geen ingewikkeld gedoe met buitenlandse BTW (verleggen). De BTW kun je direct terugvragen in je BTW aangifte zoals je gewend bent.

Een Zapier abonement bij ons kost €24,99 (excl. BTW) per 1.000 taken, per maand.

In het geval dat je bij ons een automatisering laat maken en we Zapier nodig hebben om de automatisering te maken, bieden we altijd optioneel aan om jouw Zaps onder te brengen in ons account middels dit abonnement.

Benieuwd naar de mogelijkheden om jouw bedrijf te automatiseren? Stuur een mailtje naar info@c3-consultancy of plan direct een Skype call:

Let's Connect

Creating Corporate Communication (C3)

Kvk Nummer: 64427935

BTW nummer: NL855662013B01

Adres: Maaskade 7, 5347KD, Oss, NL

Let op, dit is geen bezoekadres

Instagram Ted: @tedmooyman

Instagram Ellen: @ellenhuizenga

E-mail: info@c3-consultancy.nl

  • White Instagram Icon

© 2015-2020 by Creating Corporate Communication (C3)

Privacy beleid